    From: Wojtek S <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Będzie rozprawa - stało się
    Date: Mon, 21 Jan 2002 14:57:41 +0100

    Porky wrote:

    > Oj bardzo się denerwuję. Całe to zamieszanie bym przebolał, gdyby wypadek
    > był z mijej winy. No ale ponieważ jestem "buntownikiem" to teraz mam
    > pasztet. Nie liczę na to, że sprawa odbędzie się po mojej myśli i nie będę
    > musiał płacić. Ja już nastawiam się na rachunek za naprawę ale nie
    > całości!!!! Na to mnie nie dość, że nie stać (student zaoczny obecnie bez
    > pracy, rodzinka opłaca czesne), to jeszcze jakim mam prawem płacić za
    > naprawę, jeśli samochód, który mi dała był niesprawny technicznie(wręcz
    > stwarzał zagrożenie wypatkiem!!). Teraz kwestia ile to będzie. Ona chce
> [...]

    Czy miałeś jakąś umowę? Tylko ustną?
    IMHO twardo stój na swoim, że dostałeś samochów stanie takim jaki był i
    to nie twoja wina, że się rozpadł. W pierwszym mailu piszesz:

    "Pracowałem w piekarni jako kierowca, po trzech dniach rozbiłem samochód
    nie
    z mojej winy (w każdym razie ja tak sądze). Samochód miał łyse opony z
    tyłu,
    luzy w układzie kierowniczym no i można by jeszcze tego troche wymienić.
    każdym razie odmówiłem zapłaty za wyrządzoną szkodę. Sprawa na 99% trafi
    do
    sądu."

    Co to znaczy - miałeś wypadek. Co się stało? Wjechałeś w kogoś, ktoś w
    ciebie wjechał, wjechałeś w COŚ ? Odmówiłeś zapłaty komu? Twojej
    pracodawczyni czy poszkodowanym w wypadku?

    PS Już po ptokach ale... trzeba było nie brać samochodu niesprawnego
    technicznie. Albo mieć protokół przejęcia opisujący stan samochodu... To
    tak na przyszłość.

    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408