    From: "" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pilną poradę. Co robić ?
    Date: 20 Oct 2003 12:26:36 +0200

    Ja miałem podobną sytuację z transformatorem, aczkolwiek w porę zostałem
    poinformowany o projekcie, jaki zakłada modernizację mojej działki pod tym
    kątem, albowiem konierczna była moja zgoda, albowiem bez niej działanie
    pozbawione byłoby podstaw prawnych i zaskarżalne takei postępowanie byłoby
    beżapelacyjnie.

    Nie zgadzam się z przedmówcą ugoda zawsze jest możliwia w moim przypadku
    stawiając początkowo na swoim NIE ZGADZAM się udało mi się uzyskać od Gminy
    doprowadzenie mediów do mojej działki oraz prawo odkupienia części gruntu za
    korzystną kwotę, więc trzeba się starać. nie mówię że to łatwa sprawa ale
    cierpliwości.

    Mój znajomy skolei obudził się z drogą przez środek jego działki to dopero było
    zaskoczenie.

    Tak więc nie zrażaj się i PISZ wszystko PSIZ wysyłaj za potwierdzeniem odbioru,
    albowiem, bez zgody właściciela gruntu NIC NEI ZROBIĄ, w najgorszym wypadku
    odszkodowanie dostaniesz