    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo poważny problem. Błagam o pomoc.
    Date: Thu, 29 Jul 2004 09:53:05 +0200

    ernest pisze:

    > Mam problem. Mianowicie sytuacja jest taka że mój przyjaciel mieszka w
    > domu z babcią i jej drugim mężem. babcia gdzieś zniknęła bo mą groził że
    > ją zabije i poćwiartuje. Mój przyjaciel mieszka sam z tym tylko gościem od
    > 3 dni żyje w stracu i w obawie o siebie. Jutro idzie składać zeznania na
    > Policji i chce się z tamtąd wprowadzić jak najszybciej jutrzejszego dnia.

    Wyprowadzenie sie to najglupszy pomysl, jakimoglby mou przyjsc do glowy..

    No chyba ze mieszkaniejest "dziadka".

    > Przyjaciel ten choruje i ze względu na ciężką stuację bo nie ma rodziców
    > itp. otrzymyuje środki finansowe które pobierała jego babcia łącznie około
    > 700zł.

    Jesli jest to renta po rodzicach nalezy isc do ZUS i zmienic dyspozycje.
    Ma 18 lat i ma prawo sam odbierac rente.

> [...]
    > zawiadomi Policję czy ktoś wie jak można rozwiązać ten problem na korzyśc
    > mojego przyjaciela czy wogóle jest taka możliwośc co on powinien zrobić
    > jakie kroki podjąć i nie narobić sobie kłopotów sytuacja jest na[rawdę
    > bardzo poważna tutaj jest mowa nie tylko o złotówkach ale on się wyraźnie
    > boi dodam zę uczy się w technikum i ma 19 lat dokładnie we wrzesniu
    > kończy. Bardzo prosze o fachową pomoc o ile to możliwe i instrukcje jakie
    > podjąć działania które po pierwsze pogrążą gościa jakie dowody gromadzić
    > że on ich prześladował i jak odzyskać ten sprzęt ?? Z góry dziękuje za

    Napisales ze choruje.
    Jesli nie ma w zwiazkuz ta choroba ograniczonej zdolnosci do czynnosci
    prawnch, to musi sam zadbac os woje sprawy..

    Boguslaw