    From: "robi" <r...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo mądry Najwert S:(((
    Date: Mon, 21 Feb 2005 12:14:24 +0100

    > Nareszcie mądra i merytoryczna odpowiedź :) Ale od dawna obserwuje
    odpowiedzi
    > Roberta, sa zawsze wyważone i merytoryczne, oby więcej takich ludzi na
    grupie :)
    > Masz rację, nie znalazłem niczego co by mówiło o jakis wyjątkach. Mam
    jeszcze
    > jeden dzień na decyzję...strasznie mnie korci normalna rozprawa, jednak
    > wyraźnie widać, że sąd dał mi najniższe z mozliwych kar, abym rozważając
    za i
    > przeciw zrezygnował...no bo same paliwo i czas wyjdzie mi cos około
> [...]

    obserwowałem twoje boje
    moja rada walcz do końca
    dlaczego?
    1. bo tak trzeba
    2.i tak już straciłeś mnóstwo czasu
    3.dla twojej satysfakcji że psu mordę utrzesz.
    4.bo później będziesz mógł ich jeszcze pociągnąć na kasę za czas stracony.
    5.żeby pała sobie zdał sprawę że skończyły się czasy milicji i teraz może
    odpowiadać za swoje czyny /wyczyny/, tobie to już nie pomoże ale może
    oszczędzi innych mniej zatwardzałych userów dróg.

    w tej chwili to właśnie jest tak zrobione że masz rację ale nie wypada abyś
    był mądrzejszy od pały.
    sędzina pewnie z rodziny znajomych królika stąd taki wyrok.

    trzymam za ciebie kciuki daj znać jak poszło.:))))
    pozdr