  • 1. Data: 2005-07-01 11:38:22
    Temat: Bara-bara na kocyku w lesie.
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Pytam z ciekawości czy seks w np lesie jest zabroniony? Chodzi mi konkretnie o
    przypadek gdyby mnie złapał leśniczy bądź policja itp.

    pzdr greo

  • 2. Data: 2005-07-01 11:49:17
    Temat: Re: Bara-bara na kocyku w lesie.
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    Jak by nie było= miejsce publiczne, kara do 5k??

    także nie warto, chyba że dobrze się schowasz;-)

    pozdr

  • 3. Data: 2005-07-01 11:57:38
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    kamil <t...@t...pl> napisali:
    > Jak by nie było= miejsce publiczne, kara do 5k??
    >
    > także nie warto, chyba że dobrze się schowasz;-)

    Jaka podstawa?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 4. Data: 2005-07-01 12:02:56
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

> [...]
    konkretnie o
    > przypadek gdyby mnie złapał leśniczy bądź policja itp.

    no gdyby leśniczy złapał cię ze swoją żoną ........

    :):)
    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2005-07-01 12:07:24
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    kamil napisał(a):

    > Jak by nie było= miejsce publiczne, kara do 5k??

    fakt ze kazy moze tam przebywac nie upublicznia go

  • 6. Data: 2005-07-01 12:11:20
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    kamil wrote:

    > Jak by nie było= miejsce publiczne, kara do 5k??

    Przy nizu demograficznym, to jest dosc dziwne dalej ;)
    Biorac pod uwage, ze wniktorych miastach zaczeli wyplacac za urodzenie
    dzieciaka troche kasy ;) to za seks w lesie powinni jak nie doplacac to
    przynajmniej powstrzymac sie od kary ;) (no bo w koncu kto bedzie robil
    na emerytury lesnikow i policjantow niedlugo?)

    --
    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w

  • 7. Data: 2005-07-01 12:19:07
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przynajmniej powstrzymac sie od kary ;) (no bo w koncu kto bedzie robil
    > na emerytury lesnikow i policjantow niedlugo?)

    Trzeba założyć, iż z tego bara-bara nie ma być dzieci :)

  • 8. Data: 2005-07-01 13:30:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > z tego bara-bara nie ma być dzieci :)

    To teoria ;)

    OK, OT sie zrobil. EOT na TG proponuje :)

  • 9. Data: 2005-07-01 14:34:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: g...@p...onet.pl [1 Jul 2005 14:19:07 +0200]:

    > Trzeba założyć, iż z tego bara-bara nie ma być dzieci :)

    "Gumka do kontroli!" ;-)

    Kira

  • 10. Data: 2005-07-01 15:26:38
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    1 Jul 2005 13:38:22 +0200, na pl.soc.prawo, g...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Witam.
    > Pytam z ciekawości czy seks w np lesie jest zabroniony? Chodzi mi konkretnie o
    > przypadek gdyby mnie złapał leśniczy bądź policja itp.
    >
    > pzdr greo

    lepiej uważąj na mrówki ,lesniczego możan usłyszeć jak cię "podchodzi"
    mrówek nie
    JanuszHr