  • 1. Data: 2005-09-20 21:45:20
    Temat: Bankowy Rejestr
    Od: "damianos" <d...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, kiedy mogę wyrejestrować się z tego rejestru, gdy spłaciłem
    dług wobec banku ? Nie mogę wziąć kredytu. Miałem poślizg przy kredycie
    studenckim i co, do kiedy będę pokutował ? spłaciłem zadłużenie wobec PKO BP
    S.A. parę misicy temu. Miał ktoś do czynienia z czymś takim i może mi
    poradzić jak najszybciej mogę być wypisany z tego rejestru, może jakieś
    podstawy prawne...?
    Dzięki z góry za odpowiedź na d...@p...pl

    Pozdrawiam serdecznie
    Damian

  • 2. Data: 2005-09-21 08:53:04
    Temat: Re: Bankowy Rejestr
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    damianos napisał(a):
> [...]
    > S.A. parę misicy temu. Miał ktoś do czynienia z czymś takim i może mi
    > poradzić jak najszybciej mogę być wypisany z tego rejestru, może jakieś

    Bylo jakis czas temu. Napisz oficjalne pismo do tego banku, daj im
    termin a jak nie zadziala to zaloz sprawe cywilno - prawna o
    odszkodowanie. Pewnie koledzy mnie popra ze jest to do wygrania...
    pozdrawiam!

  • 3. Data: 2005-09-21 16:26:42
    Od: "Kubba" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Daroot" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a jak nie zadziala to zaloz sprawe cywilno - prawna o odszkodowanie.
    > Pewnie koledzy mnie popra ze jest to do wygrania...

    Ale to niekoniecznie musi byc wpis o tym ze masz zadluszenie. W BIKu moze
    byc tylko informacja ze miales problemy ze splata kredytu. Np jesli kredyt
    byl windykowany, to mimo iz jest juz splacony niektore banki moga robic
    problemy z udzieleniem nastepnego. Zalezy to od banku. Od banku zalezy tez
    ile bedzie trwala karencja - w PKO BP jesli dobrze pamietam dla klienta
    ktory mial windykowany kredyt okres karencji to 2 lata od splacenia tego
    kredytu. Z rejestru takiej informacji wykreslic sie nie da - jesli
    oczywiscie jest prawdziwa. Przynajmniej na ile mi wiadomo.

    Pozdr.

    Kuba

  • 4. Data: 2005-09-21 20:28:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-21 18:26, osobnik podający się za Kubba, śmiał stwierdzić, iż:
    > Ale to niekoniecznie musi byc wpis o tym ze masz zadluszenie. W BIKu moze
    > byc tylko informacja ze miales problemy ze splata kredytu.

    BIK=!MIG-BR.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl