  • Data: 2008-10-22 09:01:58
    Temat: Re: Bank - i jego gra w kulki z klientem.
    Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > na poczatek napisac skarge do centrali, bo zapewne walczysz do tej pory z
    > oddzialem, z prosba o wyjasnienie niekompetencji pracownikow oddzialu, jesli
    > z tytulu ich ciaglych pomylek poniosles jakies straty/wydatki np na
    > konsultacje z prawnikiem mozesz to wyluszczyc w pismie i poprosic o zwrot
    > kosztow, i tak zapewne nic z tego nie wyjdzie, ale przynajmniej oficjalne
    > pisma pojda i beda sie musieli jakos odniesc
    >
    > dodatkowo mozesz tutaj "zareklamowac" ten bank, moze sie okaze ze takich jak
    > ty jest wiecej, a wtedy mozna z tego zrobic afere medialna

    To BGZ
    biorac kredyt na dzialke robili mi go lacznie w pol roku !
    Sprawa wygladala tak ze mialem wszystko na poczatku powiedziane co mam
    doniesc wszystko donioslem i co 2 tygodnie mowili
    prosze doniesc jeszcze to i to i tak co chwile, gosc z dzialki prawie
    mi siei rozmyslil jedynie co go trzymalo to moja zaliczka.
    Tragedia po prostu
    Bralem ten Bank bo byl Polski i jak tu byc fair w stosunu do
    ojczyzny...