  • Data: 2007-06-08 06:11:38
    Temat: Re: Bandyta na przepustce
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj napisał(a):
    > Zastanów się trochę. Post od jacek23
    > odpowiada na twój post co widać w strukturze wątku.
    > Chyba, że twój czytnik grup jest inaczej skonfigurowany
    > niż do układania wiadomości w wątki.

    O właśnie, niektórzy mają czytniki ustawione w inny sposób (np. ja
    widzę tylko nowe posty, ułożone alfabetycznie wg tematu) i takie "gołe"
    listy powodują, że nie wiem którego postu dotyczy odpowiedź.

    Tak więc cytowanie wypowiedzi, na którą się odpowiada, jest nie tylko
    przyjętym zwyczajem, ale ma też swoje uzasadnienie (jeśli Twój czytnik
    ustawia wiadomości w wątki, to nie musisz zerkać na nie, aby dowiedziec
    się, czego dotyczy odpowiedź).

    L.