    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Sun, 07 Mar 2021 15:18:30 +0100
    From: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.03.2021 o 14:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Ok, ale co do zasady w kosciele przeciez tez trzeba.

    Teoretycznie[1] tak, ale wyobrażasz sobie kulsona sprawdzającego noszenie
    maseczek w kościele?

    [1] Nie jestem pewien, czy nakaz noszenia maseczek jest legalny, nie tylko
    w kościele, ale i gdziekolwiek. Teoretycznie jest w ustawie (co do
    wcześniejszych nakazów "rozporządzeniowych" wątpliwości nie mam), ale czy
    taki nakaz może być wprowadzony taką ustawą, bez jednoczesnego
    wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych?
    Stan epidemii wg. mnie nie wystarcza (pomijając fakt, czy są podstawy do
    jego ogłoszenia).
    Kamil