  • Data: 2024-01-08 17:32:23
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2024 o 16:56, J.F pisze:

    > Sie da - mógł być niesłusznie skazany.

    Nie. Nie da się ułaskawić niewinnego.
    Jeśli ktoś został niesłusznie skazany, to uniewinnic go może wyłącznie sąd.
    Niedawno był taki przypadek, Komenda przesiedział 18 lat, po wyroku
    otrzymanym wskutek poganiania wymiaru sprawiedliwości przez Lecha
    Kaczyńskiego.

    > Duda ma chyba nieco inne zdanie, ale to pominnmy na razie..

    Nie spotkałem opinii Dudy, że on może kogoś uniewinnić swoją decyzją.

    > A jak kasacja w SN będzie skuteczna ? :-)

    Kasacja wyroku skazującego?
    No to znów kolejna rozprawa przed sądem rejonowym/okręgowym... tak to
    zwykle bywa.

    --
    -
    Akarm