  • Data: 2019-03-05 20:35:13
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "Witold Z." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 marca 2019 16:38:16 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Problem jest szeroki. Na pewno warto zainteresować Policję takim
    > pojazdem, bowiem:
    >
    > 1) Czasem jest to samochód pochodzący z przestępstwa.
    >
    > 2) Spotkałem się z wykorzystywaniem takiego samochodu jako tzw. dziupli.
    > Kupiony na słupa samochód służy do ukrywania powiedzmy narkotyków.
    >
    > 3) Bywa, że przykładowo jakaś osoba zaparkowała samochód i wpadła pod
    > inny samochód, albo umarła. Rodzina nie wie, gdzie jest samochód.
    >
    > W tym wypadku zawiadomienie Policji coś da. Gorzej, jak wartość pojazdu
    > nie jest wielka i właścicielowi nie opłaca się zholować uszkodzonego
> [...]

    Bardzo dziękuję, skorzystam z porad.
    Poprzednim razem zgłosiłem taki fakt Straży Miejskiej zakładając, że to bardziej
    podpada pod ich obszar działalności. Dotarli to właściciela auta, który z ociąganiem
    po 2-3 miesiącach je usunął. W sumie trwało to 13 m-cy.
    Swoją drogą zastanawiają mnie 2 rzeczy:
    - na zajęcie pasa ruchu w celu wykonania jakichkolwiek prac przy ogrodzeniu, bramie,
    instalacjach etc. konieczna jest zgoda zarządcy drogi + ew. opłata; tymczasem
    samochód może stać latami na pasie ruchu i obrastać trawą a z urzędu nikt się nad tym
    nie pochyli
    - czemu ludziom tak trudno pozbyć się zbędnego grata, za który mogą bez trudu
    otrzymać jakąś kwotę pieniędzy