  • Data: 2021-07-29 14:10:35
    Temat: Re: Badanie po utracie PJ
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-29 o 13:34, J.F. pisze:

    > Ja bym tam starostwo spytal, co z tym robic.
    > Aczkolwiek odpowiedz moze byc zla.

    No i zadzwoniłem sam i wszystko wiem.
    Najpierw dostaje się decyzję o skierowaniu na kurs redukcyjny, następnie
    na badania lekarskie i psychologiczne.
    Jak tego nie zrobisz starosta wystawia decyzję o zatrzymaniu PJ (tak
    pisałeś wcześniej)
    Nie ma żadnych negatywnych skutków jak nie wykona w.w.

    Tylko jak czyściec minie, to musi to wszystko wykonać.
    No i jeszcze do tego pewnie egzamin teoretyczny i praktyczny.

    Robert