  • Data: 2023-11-21 11:26:30
    Temat: Re: Badanie alkomatem
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2023 o 18:02, Shrek pisze:

    > Ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć że w razie kolizji konieczne jest
    > badanie drugim alkomatem? Ja jak parę lat temu miałem kolizję to obie
    > strony dmuchały w świeczkę - zielone i po sprawie. Kulson kłamie czy coś
    > się zmieniło?

    Nie wiem czy drugim, ale liczy się badanie cechowanym(chyba raz na pół
    roku) alkomatem, który na dodatek pokazuje wynik w promilach, a to
    zwykła żółta laska do dmuchania jest tylko wskaźnikiem TAK/NIE z dosyć
    dużym błędem. To służy do badań przesiewowych i w sądzie chyba nie da
    rady się tym posłużyć.