  • Data: 2023-11-21 14:34:14
    Temat: Re: Badanie alkomatem
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2023 o 12:21, n...@o...pl pisze:

    > Ale skoro świeczka pokazała "trzeżwy", to po co drugie badanie?
    > Jeżeli pokazała "nietrzeźwy" to rozumiem -- trzeba zmierzyć poziom.

    Nie wiem dlaczego w ogóle było pierwsze badanie świeczką, może innego
    pod ręką nie mieli a może odczucia organoleptyczne nie pokrywały się ze
    wskazaniem "patyka"? Nie wiem, to pytanie do Policji, ale w przypadku
    kolizji czy wypadku uczestnicy powinni dmuchać w legalizowane
    urządzenie, bo tylko to może ewentualnie posłużyć później w sądzie.
    Pan sędzia oraz drugi kierujący mogli być też pod wpływem innych
    środków, po których też nie wolno prowadzić pojazdów, ale tego się nie
    bada alkomatem.