  • Data: 2008-07-26 09:07:27
    Temat: Re: Babcia - szal finansowy (dlugie)
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > W kwestii formalnej: LOKATORA nie wolno tak wot wyrzucać na bruk.
    > AFAIR & AFAIK ta zasad NIE DOTYCZY właściciela!
    > Właścicielowi zabiera się mieszkanie, staje się ono "wolne od obciążeń"
    > w momencie sprzedaży komorniczej - i nabywca musi jedynie dopilnować
    > (co wcale nie musi być proste :>) aby faktycznie dostać "zwolnione"
    > mieszkanie.
    > Właściciel (były) niech się martwi... jego ochrona NIE obejmuje
    > (wKF: nie wiem czy to się do TK kwalifikuje).

    jeśli chodzi o ochronę z ustawy o ochronie praw lokatorów (lokal
    socjalny w niektórych przypadkach), to rzeczywiście nie obejmuje ona
    właściciela (nie jest lokatorem w rozumieniu ustawy)
    ale już przepisy kpc (art.1046) wprowadzające wymóg dostarczenia
    pomieszczenia zastępczego dotyczą każdego opróżnienia lokalu służącego
    zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych

    KG