  • 1. Data: 2002-10-01 09:15:29
    Temat: BSA - podstawa prawna...
    Od: "eM" <e...@u...altersite.org>

    Witam,

    Tak się zastanawiam na podstawie czego działa w PL Business Software
    Aliance. Na http://www.bsa.org nie ma informacji o oddziale w Polsce. W
    pismach, które rozsyłają proszą o wysyłanie korespondencji na adres
    b...@i...com.pl. W NASKu można sprawdzić, że domena ikw.com.pl należy do
    Migut Media SA (http://www.migutmedia.pl).
    Czy oni wogóle mają jakąś siedzibę, biuro, telefon?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2002-10-02 21:51:48
    Temat: Re: BSA - podstawa prawna...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 1 Oct 2002 11:15:29 +0200), "eM"
    <e...@u...altersite.org> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Migut Media SA (http://www.migutmedia.pl).
    >Czy oni wogóle mają jakąś siedzibę, biuro, telefon?

    Wygląda na to, że BSA w Polsce to szemrana organizacja :-(
    Jedyną najbardziej rozbudowaną informację udało mi się znaleźć tu:
    http://www.microsoft.com/poland/piratnie/bsa.htm

    ======>
    W Polsce BSA jest reprezentowana przez:
    Kancelaria Prawna Sołtysiński, Kawecki Szlęzak
    Wawelska 15
    02-061 Warszawa
    tel. 608 70 00
    fax. 608 70 70
    ======>

    Czyli wynika z tego, że samo BSA jakby nie istnieje, a jednynie pewna
    kancellaria prawna...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert