  • 1. Data: 2002-10-01 10:35:59
    Temat: paszport dla dziecka
    Od: "Mariusz Muszak" <m...@g...pl>

    Co mam zrobic, zeby uzyskać paszport dla dziecka (jestem w trakcie rozwodu)
    MOże wystarczy, że je wpiszą do paszportu (jak to się odbywa).
    Dziecko ma 5 lat

  • 2. Data: 2002-10-01 11:18:50
    Temat: Re: paszport dla dziecka
    Od: "eoah" <d...@h...com>

    O ile sobie przypominam to trzeba miec pesel dziecka i dowody rodzicow z
    wpisem ze to ich dziecko.

  • 3. Data: 2002-10-04 12:42:43
    Od: "666" <p...@p...com>

    Obydwoje rodziców musi być osobiście w biurze paszportów.
    Nie muszą być razem.
    Urzednik poświadczy na druku zgodę każdego z rodziców.
    Jeśli w żadnym z dowodów dziecko nie jest wpisane, potrzebny jest odpis aktu
    urodzenia z aktualnym poswiadczeniem adresu z biura meldunkowego.
    JaC

  • 4. Data: 2002-10-04 13:03:18
    Temat: Odp: paszport dla dziecka
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik 666 <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ank29g$3pc$...@n...tpi.pl...

    jeśli nie ma zgody obojga należy sie zwrócić o jego wydanie do sądu
    opiekuńczego

    Sandra