  • Data: 2010-01-27 19:25:12
    Temat: Re: BSA
    Od: "Hamster" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oni to robią od końca.
    > zawiadamiają policję w imieniu twórcy oprogramowania, ta wchodzi
    > przybierajac sobie BSA jako asystującego. wolno im, a co.

    A czy ja mam obowiazek wpuscic do firmy/domu, jakiegos "asystenta" panow z
    Policji?
    Jak rozumiem pan policjant moze wejsc na podstawie nakazu, oraz w wypadku
    gdy zachodzi
    podejrzenie, ze dochodzi do przestepstwa. Ale wspomniany asystent?
    Co by sie stalo gdybym powiedzial, ze pan wlaadza moze wejsc, ale tamtemu
    podejrzanemu typowi z BSA z pyska smierdzi i go nie wpuszcze??
    pozdr