  • 11. Data: 2009-03-03 11:54:27
    Temat: Re: BOŚ oszukuje, ale czy łamie prawo?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 11:55:10 +0100, Paweł napisał(a):

    > Moim zdaniem nie ma w Polsce żadnych aktów prawnych, które zakazywałyby
    > kryptoreklamy.

    Brawo, a teraz czas się zapoznać ze stanem prawnym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-03-03 14:33:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 10:09, " aneczka.jedna" <a...@g...pl>
    wrote:

    > Za pieniądze klientów banku jakiś opłacany przez niego człowiek udaje
    > (oszukuje) naiwniaka i potem sam siebie przekonuje, że lokata boś jest cacy.
    > Ciągnie takie pseudorozmówki od połowy lutego. Pacynki, wydmuszki do wynajęcia
    > za kasę to na forach nazywa się uczciwość?
    >
    > --

    Za pieniadze banku. Bank - o ile sie nie myle - wydaje glownie swoje
    pieniadze. Zarabia je i sa jego. Zarabia na klientach to oczywiste
    [chociaz nie tylko na klientach] ale to sa jego pieniadze - nie
    klientow. Klientow przestaly byc w momencie zpalaty prowizji/odsetek/
    oplaty. Tak jak ja bym Ci zarzucal, ze wydajesz na jedzenie pieniadze
    swojego pracodawcy... Ew. dojdziemy do absurdalnego wniosku, ze
    wszyscy wszystko robia za pieniadze panstwowe bo to panstwo je drukuje
    i jest pierwotnym wlascicielem.

    A wracajac do tematu: oszustwa ja dalej nie widze, bo dla mnie
    oszustwo ma dosc konkretne znaczenie. Inna zupelnie sprawa czy takie
    dzialanie jest etyczne. Moim zdaniem nie, ale oszustwem byloby
    wskazywanie cech [wad badz zalet] produktu, ktore w rzeczywistosci nie
    istnieja. Samo stosowanie takiego "marketingu szeptanego" budzi moje
    watpliwosci etyczne i tyle.