  • Data: 2002-12-23 19:55:31
    Temat: Re: BIOPALIWO - czy to nie granda?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:au7fmj$1ek$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "BaLab"
    >
    > taka ustawa narzuca monopol bo wszedzie mozna kupic tylko jedno i to samo
    > czyli biopaliwo. i klient nie ma wyboru !

    :-)))) Myślę, że będzie kilka rodzajów: Etylina 95 z biopaliwem, E98 z
    biopaliwem, Olej napędowy z bipaliwem itd. - biopaliwo to przecież tylko
    dodatek do bęzyny.

    > mowili dzis w radio, ze w UE owszem, biopaliwo jest sprzedawane, ale nie
    > jako jedyne paliwo. Klient moze wybrac co tankuje!

    Co to znaczy w UE ? Każdy kraj ma swoje regulacje w ramach ram narzuconych
    przez Komisję Europejską, a że my musimy być zawsze bardziej europejscy niż
    jakikolwiek inny kraj w Europie, to wybieramy najgorsze rozwiązania. Po
    prostu wejscie do UE = klapki na oczach.

    Pozdrawiam,
    BaLab