    From: Krzysztof Miklaszewski <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BGB §14odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Date: Mon, 29 Apr 2013 10:30:16 +0200

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dokładnie takie odniosłem wrażenie.
    > Potocznie mówi się: "moja firma" o swoim miejscu pracy.
    >
    > I dlatego pyta, jak odkręcić decyzję pani dyrektor, bo zapewne poczyniła
    > działania w jego zakresie obowiązków do czego zapewne miała prawo.
    >
    > A ty ze sformułowania "moja firma" wyciągnąłeś IMO zbyt daleko idące
    > wnioski i na tym oparleś caly swój wywód.
    > CZy uważasz, że określenie "moja firma" zawsze oznacza zależność
> [...]

    Tak to moja Pani Dyrektor, a firma to firma w której pracuję. Dyrektor
    nie musi się znać na wszystkim a pech chciał że byłem wtedy na urlopie.
    Umowa została zawarta przez naciągactwo z którym nie da się wygrać,
    niestety. Kiedyś ta firma przysyłała faktury do zapłaty na transfer
    domeny do ich firmy, możliwe że ktoś też podejmował jakąś decyzję, ale
    wyrzucałem je do kosza bo znam ten proceder nie od dziś. Możliwe że i
    tym razem wyrzucenie faktury by przeszło, ale szefowa poprosiła mnie o
    poradę. Wytłumaczyłem że to Jest oczywiście naciąganie, zrozumiała i
    jest oczywiście skłonna zapłacić za tą nazwijmy to "usługę", lecz dobrym
    wyjśiem była by rezygnacja w tych czasach...

    Pozdrawiam
    KM