  • 1. Data: 2004-06-13 20:20:12
    Temat: BEZROBOCIE - jak z nim walczyć ?? czekam na Twoją opinię !!
    Od: "Paweł Czerwiński " <p...@o...pl>

    Serdecznie Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne kilka
    minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński

    tutaj link do ankiety:
    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta_bezrob_
    2.html

    strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-06-13 21:22:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Czerwiński " <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:04c1.000004fd.40ccb6fb@newsgate.onet.pl...

    Na marginesie: Biorąc pod uwagę, że gość kieruje swoją prośbę w sumie do
    forum, to chyba powinien napisać "Waszej pomocy", a nie "Twojej". Bo tak,
    to odnoszę nieodparte wrażenie, ze on oczekuje odpowiedzi od serwera, a
    nie od nas.

  • 3. Data: 2004-06-13 22:26:00
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Postawic bezrobotnych pod murem i wystrzelac

    Weź se chłopie znajdz inne zajecie, albo przynajmniej na innej grupie.

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-06-13 23:32:41
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    moja opinia
    wystarczy zapewnić bezrobotnym
    na czas pobierania zasiłku prace porządkowe na rzecz miasta,
    aby przypadkiem nie czuli się zażenowani faktem brania pieniędzy za nic,
    i problem rozwiąże się sam
    w pierwszej turze bezrobocie spadnie o 50%
    w drugiej jeszcze o 30%
    trzecia tura nie będzie potrzebna minimalne bezr. się przyda.

    i proszę mnie przekonać że tak nie będzie.

  • 5. Data: 2004-06-14 08:46:16
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > moja opinia
    > wystarczy zapewnić bezrobotnym
    > na czas pobierania zasiłku prace porządkowe na rzecz miasta,
    Polowa sie wypnie.

    > aby przypadkiem nie czuli się zażenowani faktem brania pieniędzy za nic,
    > i problem rozwiąże się sam

    Ciekawe ilu czuje sie zazenowanych braniem zasilku...

    > w pierwszej turze bezrobocie spadnie o 50%
    > w drugiej jeszcze o 30%
    > trzecia tura nie będzie potrzebna minimalne bezr. się przyda.
    >
    > i proszę mnie przekonać że tak nie będzie.

    LOL. Przedstawiles wydumany scenariusz bez zadnych argumentow i oczekujesz
    dyskusji?

    Twierdze, iz jesli swini codziennie bedziemy zmniejszac dawke jedzenia, to
    po pewnym czasie sie przzwyczai i bedzie zyla powietrzem.

  • 6. Data: 2004-06-14 15:06:26
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    "Paweł Czerwiński " <p...@o...pl> wrote in message

    > tutaj link do ankiety:
    Ankieta jest tendencyjna i zawęża możliwość wyboru.

    --
    pozdr
    Adam

  • 7. Data: 2004-06-14 15:12:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Polowa sie wypnie.

    No to odebrać zasiłek.

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-06-14 18:33:08
    Od: "Andrzej B." <h...@o...pl>

    > No to odebrać zasiłek.
    >

    > pdr
    > Olo

    Ejze Koles!
    Jak przyglebisz na bezrobociu, to zmienisz zdanie. Najwiecej jest takich don
    juanow, ktorzy gole panienki widzieli w TV. Daj sobie na wstrzymanie, albo nim
    napiszesz cos, zastanow sie nad tym co chcesz napisac. I tylko mi nie bluzgaj,
    bo i tak nie zamierzam polemizowac z argumentami ad vulgaris. Jasne?

    Pozd.
    Andrzej B.
    www.media.prv.pl

  • 9. Data: 2004-06-14 19:16:01
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak przyglebisz na bezrobociu, to zmienisz zdanie.

    Nie przyglebię, koleś, nie grozi mi to. A bezrobotnych bym
    najchętniej....aaa z resztą - i tak wszyscy wiedza.

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-06-14 20:46:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej B." <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    bezrobocie, to smutna rzecz i nikomu nie życzę. Ale rzecz w tym, że spora
    grupa bezrobotnych nie jest bezrobotna, tylko pracuje na czarno. I tutaj
    jest właśnie problem.

    Ja bym wprowadził następujący przepis. Bezrobotny jeśli chce otrzymać
    zasiłek, to musi przez 8 godzin dziennie pozostawać w dyspozycji PUP i
    czekać na pracę. Podejrzewam, ze bezrobocie by na tyle spadło, że stać by
    nas było na wypłatę realnych zasiłków. No bo poziom obecnych świadczeń
    przecież nie pozwala na przeżycie i każdy sobie zdaje sprawę, ze
    bezrobotny musi coś dorobić na czarno.

    Cała rzecz w tym, by jakoś odfiltrować rzeczywistych bezrobotnych od tych,
    którym się albo pracować nie chce, albo też którzy pracują na czarno w
    kraju i nie tylko.