  • 11. Data: 2005-01-09 21:48:33
    Temat: Re: Awizo?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > Chyba już to Ci pisałem - dziwnych albo niedouczonych pracowników poczty
    > masz.

    No dobrze - ale komornik to nie jest Sąd, bo to jakby osobna "firma".
    Skąd wiadomo, że tyczy się to również np. właśnie komornika?

  • 12. Data: 2005-01-09 21:54:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kredytobiorca napisał(a):
    > Skąd wiadomo, że tyczy się to również np. właśnie komornika?

    bo postępowanie egzekucyjne uregulowane jest w kodeksie postępowania
    cywilnego, a stamtąd pośrednio pochodzą zasady doręczenia

    KG

  • 13. Data: 2005-01-09 22:55:55
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > bo postępowanie egzekucyjne uregulowane jest w kodeksie postępowania
    > cywilnego, a stamtąd pośrednio pochodzą zasady doręczenia

    Dobra - to w takim razie uzbrojony w wydrukowane DZ.Ustaw jutro idę z
    reklamację na swoją pocztę!!;)

  • 14. Data: 2005-01-09 23:12:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> naskrobał/a w news:crs91h$892$1@news.onet.pl:

    > bo postępowanie egzekucyjne uregulowane jest w kodeksie postępowania
    > cywilnego, a stamtąd pośrednio pochodzą zasady doręczenia

    Nawet bezpośrednio. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 15. Data: 2005-01-10 12:03:09
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    <CIACH!>

    No więc byłem na poczcie - ponownie, ze wskazanymi Dziennikami Ustaw no i... no
    i okazało się, że WSZYSCY trochę racji mamy:P
    Faktem jest, że urzędowe pisma z białym ZPO awizują na 7 dni a po ich upływie -
    na kolejne i dopiero wtedy list wraca do nadawcy.
    ALE....!!!
    Jest wyjątek - gdzieś to jest opisane w warunkach szczególnych, że jeżeli na
    ww. liście jest napisana informacja nadawcy "7 dni" - to wtedy wraca on do
    nadawcy już po 7 dniach i NIE jest awizowany powtórnie!
    Normalnie... pokręcone to jest::(((

  • 16. Data: 2005-01-10 12:11:59
    Od: "Aga" <f...@p...onet.pl>

    > Podczas gdy zwykły polecony jest zwracany dopiero po 14 dniach ROBOCZYCH,
    Chyba się zmieniło coś bo ja miałam ostatnio do odebrania list z zółtym ZPO i
    czekał na mnie 14 dni KALENDARZOWYCH
    > listy z białym kolorem ZPO (tak - już nie ma rograniczenia na sądówki i nie-
    > sądówki!) są zwracane do nadawcy już po 7 dniach KALENDARZOWYCH
    z Urzędu Skarbowego czekały na mnie listy 14 dni i od komornika ostatnio też 14
    dni.
    > I nie są
    > ponownie awizowane - w przeciwieństwie do tych pierwszych.
    Ten od komornika był dwukrotnie awizowany

    Wiem że możecie się popukać w głowę, sama byłam zaskoczona.

    Pozdrawiam
    Agnieszka