  • Data: 2005-01-09 19:11:19
    Temat: Re: Awizo?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam i pytam.
    > Czy pismo sądowe może być trzymane na poczcie dłużej niż 7 dni np.20 dni?
    > Czy może być w czasie jednego pozostawania na poczcie 2 razy awizowane?
    > Czy różnicuje się ewentualnie ten termin 7 dni w zależności od rodzaju pisma
    > sądowego?

    Podczas gdy zwykły polecony jest zwracany dopiero po 14 dniach ROBOCZYCH, to
    listy z białym kolorem ZPO (tak - już nie ma rograniczenia na sądówki i nie-
    sądówki!) są zwracane do nadawcy już po 7 dniach KALENDARZOWYCH. I nie są
    ponownie awizowane - w przeciwieństwie do tych pierwszych.
    Tak się właśnie ostatnio nadziałem, bo chciałem odebrać pismo od komornika,
    tyle że poprzednie leżało 14 dni roboczych, bo było Z ŻÓŁTYM ZPO, a następne
    wysłał już z białym, a ja nie doczytałem na awizie, że tylko 7 dni no i...
    wróciło :(((
    Swoją drogę strasznie to dziwne jest - ale niestety prawdziwe: potem oficjalnie
    już na Poczcie Głównej pytałem i to potwierdzili:((