  • Data: 2014-01-04 02:16:06
    Temat: Re: Autorska umowa o dzieło, procent z zysków i brak rachunków
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-03 23:12, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Moment, moment.
    > Jakie tam umowy o dzieło, skoro powinny to być przychody z praw
    > majątkowych?

    Ha. To w takim razie zgubiłem więcej niż drobiazg i szukałem nie w tym
    stogu siana. Dzięki!

    > Mam nadzieję że wystarczająco zamieszałem ;)

    Absolutnie! Zapoznam się i z aktami prawnymi które podrzuciłeś, i
    poszukam z nowymi założeniami - pewnie dostanę więcej wyników, które
    naprowadzą mnie w dobre miejsca.

    Tak mi świtało, że to może być inaczej klasyfikowane, ale nie miałem
    pojęcia jak.

    Na pewno to wezmę pod uwagę.

    Pozdrawiam!
    --