  • 1. Data: 2005-10-20 20:55:44
    Temat: Automaty do gry
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl>

    Mam pytanie, mam sprawdzony już sposób na oszukiwanie automatów do gry (tych
    co stoją w pubach). Można dzięki niemu wygrać trochę gotówki, jednak nie
    chcę łamać prawa, więc mam pytanie: Czy korzystanie z jakichś urządzeń nie
    ingerujących w pracę maszyny jest sprzeczne z prawem? Jeśli tak, to czy
    dotyczy to też automatów z napisem "symulator czasowy" (gdzie niby płacę za
    długość gry, a gram tylko dla rozrywki), albo na takich z napisem "automat
    nie realizuje wygranych pieniężnych", które jak wiadomo i tak wydają
    pieniądze?
    Dodam tylko, że urządzenie to nie ingeruje w pracę maszyny, wystarczy
    trzymać je w ręku.

    pozdrawiam, MB

  • 2. Data: 2005-10-20 21:39:32
    Temat: Re: Automaty do gry
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maria Bień" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    Nie bardzo mam pomysł w jaki sposób urządzenie nie ingerujac w pracę
    automatu może wpływać na wyniki jego pracy. To wydaje mi się z lekka
    sprzeczne, ale może się nie znam.

    Co do zasady, to w zależności od szczegółowego sposobu działania,
    regionu kraju i przekonań prokuratora (a i pewnie sądu) może to być
    wykroczenie wyłudzenia usługi w automacie albo przestępstwo oszustwa.
    Tak, czy inaczej dozwolone nie jest. No chyba, ze to urządzenie po
    prostu jedynie podpowiada Ci jakoś, jak grać. Jakiś programik na
    laptopie albo coś w tym duchu.

  • 3. Data: 2005-10-20 21:45:05
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > Tak, czy inaczej dozwolone nie jest. No chyba, ze to urządzenie po
    > prostu jedynie podpowiada Ci jakoś, jak grać. Jakiś programik na

    Ja przypuszczam, że takie urządzenie ma pewne (spisane na piśmie) zasady
    gry i zakazy ich naruszania. Poza tym - jak kolega wyżej opisał - może
    to być zależne od przekonań danego organu

    --
    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !

  • 4. Data: 2005-10-20 22:43:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maria Bień wrote:
> [...]
    [ciach]
    > Dodam tylko, że urządzenie to nie ingeruje w pracę maszyny, wystarczy

    Jak nie ingeruje, to jak 'oszukujesz'?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-10-20 22:55:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jak nie ingeruje, to jak 'oszukujesz'?

    moze chodzi o czarodziejskie zwierciadlo? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-10-21 08:08:46
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > moze chodzi o czarodziejskie zwierciadlo? :D

    Chodzi o urządzenie interpretujące sygnały świetlne urządzenia i wywołujące
    jakąś akcje, powodującą szybki wzrost ilości punktów na automacie

  • 7. Data: 2005-10-21 08:11:12
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Chodzi o urządzenie interpretujące sygnały świetlne urządzenia i
    wywołujące
    > jakąś akcje, powodującą szybki wzrost ilości punktów na automacie

    Więc jednak ingeruje w pracę automatu.

  • 8. Data: 2005-10-21 10:16:36
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maria Bień" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > wywołujące
    >
    > Więc jednak ingeruje w pracę automatu.

    nie ingeruje w prace, tylko "widzi" co wyswietla automat i wciska odpowiedni
    przycisk

    pozdrawiam
    MB

  • 9. Data: 2005-10-21 13:33:49
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-21 12:16 Maria Bień napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > nie ingeruje w prace, tylko "widzi" co wyswietla automat i wciska odpowiedni
    > przycisk

    Jeżeli chodzi o to, że jest urządzenie, które szybciej niż Ty analizuje
    latające cyferki na jakimś ekranie i wciska przycisk typu "stop", kiedy
    wskazywana liczba jest największa, to myślę, że nie jest to zakazane.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 10. Data: 2005-10-21 13:40:37
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > latające cyferki na jakimś ekranie i wciska przycisk typu "stop", kiedy
    > wskazywana liczba jest największa, to myślę, że nie jest to zakazane.

    Nie do konca o to chodzi, ale mysle ze w takim razie moje urzadzenie tez
    bedzie legalne, dzieki

    pozdrawiam,
    MB