    From: " " <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auto po kredycie i rejestracja + ubezpieczenie
    Date: Wed, 11 Jul 2007 21:00:56 +0000 (UTC)

    romex <r...@p...onet.eu> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Dopadło mnie nieszczęście nabycia auta którego byłym (ale wciąż wpisanym w
    > dowód rejestracyjny) już właścicielem jest bank (auto na firmę było). Auto
    > jest spłacone, ale oczekiwanie przez poprzedniego właściciela na zaświadczenie
    > z banku będzie trwało ponad miesiąc. Oczywiście przez ten czas muszę jeździć
    > na jego numerach rejestracyjnych, nie mogę przerejestrować auta na siebie w
    > wymaganym 30-to dniowym terminie i korzystam z jego OC (ważne jeszcze prawie
    > rok). Auto nie ma karty pojazdu, czarne numery rejestracyjne, a gościu jest
> [...]

    Jesli chcesz miec szybciej zaswiadczenie musi sie poprzedni wlasciciel udac
    OSOBISCIE do SIEDZIBY /nie agencji/ Banku, i zaswiadczenie powinien dostac od
    reki.
    Wtedy z takim czyms do Wydz. Komunikacji i od reki zalatwiasz sprawe...ale
    nie wiem czy TY czy poprzedni wlascicel.
    Uwazaj, zeby sie nie okazao, ze Bank jest JESZCZE wlasciciele auta
    Kiedys cos takiego pokazywali w TV