  • 1. Data: 2002-07-09 15:52:40
    Temat: Re: Auto na francuskiej rejestracji a polski kierowca
    Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZU-ERST!!!@post.pl>

    Użytkownik "Mich@l Sadowski" <g...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    news:8avliuo5tm7cmrjf1pf6jpl63q5q8fhh76@4ax.com...
    > Czy są w polskim prawie jakiejś przepisy zabraniające prowadzenia
    samochodu
    > zarejestrowanego za granicą RP (w tym przypadku konkretnie we Francji)
    przez
    > kierowcę będącego obywatelem polskim, posiadającym polskie prawo jazdy.
    Cała
    > rzecz ma oczywiście miejsce na terenie RP.
    > Jeśli tak, poproszę o jakies namiary, choćby szczątkowe na te przepisy -
    > odszukam sobie w LEXie.

    Nie mozesz jezdzic autem na francuskich blachach. Chyba ze jestes
    zameldowany we Francji (wiza w paszporcie) badz inne formy legalnego
    pobytu...
    Przepisow odpowiednich nie znam ani paragrafow. Chodzi o to ze po polskim
    obszarze celnym poruszalo by sie auto nie oclone (akcyzowane, zVATowane).

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    Lagunka V6 3.0
    - o(b?;-])klejony
    - GG: 1780953; IRC: #gwardia

    " Stach! Ty nie pchaj się, gdzie nie szukają cię,
    Wyżej tyłka nie podskoczysz, to pamiętaj, "

  • 2. Data: 2002-07-09 16:14:20
    Od: "Mich@l Sadowski" <g...@n...spam.info>

    Tue, 9 Jul 2002 17:52:40 +0200, osoba znana jako "topek"
    <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZU-ERST!!!
    @post.pl> wstukala:

> [...]
    >obszarze celnym poruszalo by sie auto nie oclone (akcyzowane, zVATowane).

    Tak mi się właśnie zdawało.
    A co jeśli będzie towarzyszył mi Francuz? Niekoniecznie właściciel
    samochodu.

    --
    Michał gmsadows(at)cyf-kr(dot)edu(dot)pl
    Jaguary i Huragany: http://jaguarhuragan.republika.pl
    Beskidzka Ekspedycja Błotna: http://beskidy2001.republika.pl

  • 3. Data: 2002-07-09 18:01:35
    Od: "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl>

    Moga Ci wlepic clo za jazde takim samochodem, akcyze i VAT, inaczej chyba
    wyglada jakbys jechal z wlascicielem (wtedy zalezy od dobrej woli Pana
    Policjanta :-)) ). Moze jezdzic za to Francuz samochodem innego Francuza (co
    za laska naszeego prawa). Chodzi o to aby Polacy nie jezdzili autami krajow
    gdzie sa same auta tansze i ubezpieczenia.

  • 4. Data: 2002-07-11 13:20:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl> napisał w wiadomości

    >Moze jezdzic za to Francuz samochodem innego Francuza (co
    > za laska naszeego prawa).

    I co w tym takiego dziwnego?
    I nie laska a łaska i nie tylko naszego prawa :-)

    Karol