  • Data: 2009-05-09 06:35:44
    Temat: Re: Aukcja na Allegro
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >   Można, ale przy niewielkiej wartości przedmiotu sporu się to nie
    > opłaca. Jeśli wartość ta nie przekracza 500zł, to za adwokata dostaniesz
    > 60zł. Rzadko który podjąłby się takiej sprawy za takie pieniądze.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Mam jeszcze małe pytanko.

    W trakcie zbierania dokumentów okazało się że nie posiadam dowodu wpłaty za
    towar przy pierwszym odbiorze paczki (rozumiem że dowodem jest przekaz
    naklejony na paczkę bo to była paczka pobraniowa przy odbiorze której po
    prostu płaci się pieniądze podpisuje jakiś tam druczek i odbiera paczkę).
    Oczywiście nie przewidziałem że będę miał problemy i odsyłając towar
    zapakowałem go oczywiście w tym samym opakowaniu nie odkleiwszy dowodu
    zapłaty. Czy musze to jakoś formalnie na poczcie potwierdzić? W zasadzie z
    dalszej korespondencji meilowej wynika że towar otrzymali w wysyłce zwrotnej i
    zgadzają się na zwrot kosztów. Oczywiście dowód odsyłki towaru posiadam. I
    pytanie: gdybym ponosił jakieś koszty w związku ze zbieraniem dokumentacji czy
    też mogę liczyć na zwrot kosztów? Jaka jest stopa odsetek karnych o które
    rozumiem że można się dopomnieć?