  • Data: 2010-10-21 15:11:29
    Temat: Odp: Auchan leci w kulki... :-(
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:523fc484-551d-4aab-a051-c88bdfcfbf0f@l1
    4g2000yqb.googlegroups.com...
    > Stwierdzenie: "Aby otrzymać premię, należy być posiadaczem i
    > właścicielem Karty Skarbonka i osobiście dokonać zakupów" w
    > rozumieniu Auchan jest to równoznaczne ze stwierdzeniem, że nie można
    > tej karty przekazywać osobom trzecim.
    > ^^^^^
    > no... logika godna podziwu (to ta zdrowa logika o której wczoraj pani
    > z DOKu wspominała...)

    http://www.auchan.pl/regulamin-programu-oszczednosci
    owego-skarbonka-auchan.doc

    ja tam nic w regulaminie o "osobistym dokonywaniu zakupow" nie widze, za to
    paragraf 3 punkt 1 jest raczej jasny:

    "
    § 3. Postępowanie w razie utraty karty bądź karty kredytowej oraz zwrotu produktów
    1. Karta Skarbonka jest kartą na okaziciela.
    "

    w dodatku:

    "
    § 5. Postanowienia końcowe
    2. Regulamin jest podawany do wiadomości klientów na stronach internetowych
    WWW.auchan.pl oraz w Punktach Obsługi Klienta Auchan. Wszelkie zmiany Regulaminu
    następować będą poprzez podanie informacji o modyfikacji Regulaminu do wiadomości
    uczestników Programu w w/w formie, w terminie 14 dni przed terminem wprowadzenia
    zmian.
    "