  • Data: 2003-12-15 17:10:13
    Temat: Re: Artykul a hackerstwo
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <brklm1$7vj$1@absinth.dialog.net.pl>, Tomasz Kaczmarek wrote:

    > Nie, ale mam wrazenie, ze jednak to zle porownanie. Czekam na dalsze
    > komentarze.

    Dobra praktyka powszechna wśród ludzi zajmujących się takimi rzeczami
    nakazuje przed poinformowaniem ogółu poinformować autorów/właściciela
    wadliwego oprogramowania lub sprzętu. Napisz im o tym - oni sobie poprawią,
    a Ty z czystym sumieniem napiszesz artykuł, w którym bez skrupułów możesz
    poinformować "dopiero po mojej interwencji w serwisie XXX rozwiązano
    problem z...".
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl