    From: "Marek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art.846 par.4 KC
    Date: Tue, 13 Jul 2004 16:14:14 +0200

    Użytkownik "misiu".

    > Sprawa jest dość błaha, ale ciekaw jestem Waszego zdania.
    > Na forum dyskusyjnym "Wegetarianizm" w portalu Gazety Wyborczej, osoba
    > przedstawiająca się jako studentka Wydziału Prawa UAM w Poznaniu,
    > zaprezentowała wielce oryginalną wykładnię Art. 846 par.4 KC. Wedle jej
    > opinii zwierzę nie może być niczyją własnością, co jakoby wynika m.in. z
    > wymienionego paragrafu, ponieważ nowe brzmienie (Ustawa z 24.07.1998 Dz.U.
    > nr 117 poz.758) świadczy, jej zdaniem, o zaprzestaniu traktowania
    zwierząt
    > przez kodeks cywilny jako rzeczy.
    się z profesorem, w
    > celu wyjaśnienia watpliwości, ale jak dotąd bezskutecznie.

    Z wypowiedzi dziewczyny i swoistej interpretacji tych przepisów widać, iż w
    znajomości prawa i jego wykładni musi się jeszcze dużo pouczyć.
    Wątpię, by profesor na wykładach w taki to sposób interpretował te przepisy,
    może dziewczyna po prostu źle zrozumiała, przecież dopiero się uczy. Co do
    znajomości prawa u studentów polecam:
    http://www.student.lex.pl/servlet/StudentCytaty, ubaw po pachy.

    --
    Pzdr.