eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt 78.4 Prawa o ruchu drogowym - obowiązek właściciela pojazdu › Re: Art 78.4 Prawa o ruchu drogowym - obowiązek właściciela pojazdu
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art 78.4 Prawa o ruchu drogowym - obowiązek właściciela pojazdu
    Date: Mon, 04 Feb 2013 18:26:52 +0100

    Dnia 2013-02-04 18:07, Użytkownik Polakko napisał:

    > Nie mam także prawa wymagać od w/w Andrzeja aby podał mi wszystkie dane. Na
    > dodatek może podać fałszywe.....
    >
    > Jakie macie zdanie w tej sprawie?

    Podajesz te dane które znasz. Jak dotąd nie ma obowiązku abyś
    znał adres, NIP czy pesel osoby której powierzasz własne auto.
    Piszesz Adnrzej zwany Tulipanem znajomy z sali gimnastycznej
    przy ul. nazwa łamane przez numer. Dodał bym że bywa tam w dni
    i tu wpisał dni tygodnia w którym tam bywa.
    Dla sądu wystarczy do uznania że obowiązek właściciela
    pojazdu wypełniłeś, ci w ITD dostaną "wściku dupy" ale to już
    ich zmartwienie. Ale jest haczyk. Jak ITD wyśle papiery policji
    a nie do sądu to dobrze by było aby właściciel czy pracownik
    podanej sali mógł potwierdzić że faktycznie Andrzej zwany Tulipanem
    tam bywa.