    From: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 188 Kodeksu Pracy
    Date: Tue, 17 Jul 2007 20:30:37 +0200

    news:f7isk0$u6f$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:f7iq51$m2h$1@atlantis.news.tpi.pl krzysiek

    > Ja cię wcale nie namawiam, prostuję jedynie błędne części twoich
    > wypowiedzi.
    > Zresztą nie dyskutujesz ze mną tylko z grupą, to nie są pogaduchy na
    > privie.

    > Nie wrzeszcz. Nikt cię nie obraża.

    > To bardzo dobrze, moje intencje są takie same.
    > Pomocy można udzielić w różny sposób, niekoniecznie prowadząc za rękę.

    > To trzeba mu było odpisać na priva. To jest grupa _dyskusyjna_
    > , tu się ścierają poglądy i opinie, po to takie grupy istnieją.

> [...]

    to jest twoja opinia prywatna jak działa usenet i grupy dyskusyjne; zreszta
    skoro grupa ma nazwę dyskusyjną, to należy dyskutować, a dyskusja nie polega
    na tym by sie od razu brać za łby, tylko rzeczowo rozmawiać, bo w przeciwnym
    razie to już nie jest dyskusja tylko zwykła bezsensowna kótnia, która do
    niczego nie prowadzi; i nie jestem obrażalski przesadnie, ale staram się
    podejść do dyskusji także etycznie, by nie wygrywaly emocje, ale wiedza;
    zresztą znowu zrobiłeś to, o co prosiłem byś nie robił - napisałeś
    "bufonady" - nie możesz choć raz zwyczajnie napisać, np. nie masz racji, lub
    że twoje twierdzenia nie polegają na prawdzie; wiesz, tak zwyczajnie, jak
    człowiek do człowieka; przecież nie jesteśmy na meczu piłkarskim i nie
    kibicujemy dwóm różnym drużynom tylko staramy się pomóc ludziom; poza tym na
    grupie odpowiadają także osoby, które znają prawo tylko z własnego
    doświadczenia i mogą się czasami mylić, ale przecież nie można od razu ich
    skarcać w stylu - piszesz bzdury, farmazony, itp.;
    jeżeli jednak twierdzisz, ze tak jak opisujesz ma wygladac grupa dyskusyjna,
    by dokopac do d..., to trudno, efekt jest tylko taki że pytający nie
    dostanie takiej odpowiedzi, jakiej by chcial, a same wyzwiska, oczernianie
    innych za wypowiedzi, nawet jeżeli są błędne, a już na pewno wzajemne
    przechwalanie się kto lepiej drugiego, jak to powiedziales, kopnie w d...;
    chyba nie taki jest cel grup dyskusyjnych; to również jak sam napisałeś
    zostaje na grupie, zamiast rzeczowych dyskusji i merytorycznych wypowiedzi o
    sprawie, a nie o błędach innych, niezależnie jak bardzo głupie moga one być

    dlatego proszę o więcej wyrozumiałości, zapewne znasz się na sprawach które
    opisujesz, ale naprawdę nie musisz tego okazywać poprzez nietolerancyjne i
    nieasertywne zachowanie wobec obcych ci ludzi

    pzdr
    krzysiek