  • Data: 2003-12-03 21:20:10
    Temat: Re: Art 118 prawo aut.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i co konkretnie mowi mi art 118 ust. 3 ? Bo ustep 1 i 2 to rozumiem, a
    ustep
    > 3 jest jakis dziwny.

    Nic dziwnego. Chodzi o to, że z okoliczności powinieneś się domyślać, ze
    kupujesz pirata. Czyli na przykład sprzedawano Ci jako oryginał płytkę
    zrobioną na takiej płytce CD-R opisanej flamastrem. Z tym, że trzeba Ci to
    udowodnić. Czyli jak kupowałeś to wysyłkowo, to muszą Ci udowodnić, że
    wiedziałeś z góry, że to pirat. Nie wiem, po cenie na przykład. Jeśli Ci
    będą stawiali zarzuty, to ja bym jednak sugerował wizytę u adwokata, bo
    akurat na tym polu wiele można zdziałać.