    From: BarMan <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aplikacje java a prawa autorskie?
    Date: Sun, 17 Sep 2006 21:53:30 +0200

    cienislaw napisał(a):

    > albo kluczach do aplikacji na telefony komorkowe generowanych dla kazdego klienta z
    osobna na
    > podstawie podanego numeru imei telefonu na jakim ma byc uruchamiana?

    TO jeszcze rozumiem - aplikacja przypisana do telefonu i koniec. Ale
    przypisanie do numeru telefonu to już lekka przesada! Przecież mogą mi
    się skończyć środki na koncie i mógłbym "skorzystać" z innej karty...

    W takim razie dlaczego w telefonach na kartę nie można "przelać" środków
    z jednego numeru na drugi? Przyjmijmy mi się kończą środki, a znajomy ma
    za dużo i tego nie wykorzysta w terminie... I co wtedy? I on płaci, bo
    musi i ja płacę, bo nie mam...

    PS: Przepraszam za offtop we własnym temacie...