  • 1. Data: 2010-05-14 20:29:19
    Temat: Apelacja po sprawie rozwodowej-kiedy?
    Od: "p...@v...pp" <p...@v...pl>

    Witam,na drugiej sprawie rozwodowej ogłoszono wyrok-Rozwód z winy obojga stron.Po
    jakim czasie trzeba wnieść apelacje i do jakiego sądu?

    Pozdrawiam P.

  • 2. Data: 2010-05-14 20:49:23
    Temat: Re: Apelacja po sprawie rozwodowej-kiedy?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-14 22:29, p...@v...pp pisze:
    > Witam,na drugiej sprawie rozwodowej ogłoszono wyrok-Rozwód z winy obojga stron.Po
    > jakim czasie trzeba wnieść apelacje i do jakiego sądu?

    Chciałbyś żeby rozwód był z jej winy i żeby wszyscy się z ciebie śmieli,
    że jesteś jakimś impotentem albo skrzywdzonym jelonkiem?

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-05-14 20:50:37
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Nie jestem prawnikiem, ale zdaje się
    7 dni na zawiadomienie sądu, że będzie apelacja (decyduje stempel).

    Gdy sąd psześle wyrok z uzasadnieniem (normalnie pewnie by nie było
    uzasadnienia),
    i jak dostaniesz odpowiedź (pewnie z pouczeniem o terminie), piszesz
    odwołanie do sądu okręgowego (byc może za pośrednictwem rejonowego, ale nie
    wiem), być może masz 21 dni od otszymania. Ale to mogą być bzdury co
    napisałam w drugiej części, mogę kręcić.

  • 4. Data: 2010-05-15 06:23:31
    Od: "p...@w...pll" <p...@v...pl>

    > Chciałbyś żeby rozwód był z jej winy i żeby wszyscy się z ciebie śmieli,
    > że jesteś jakimś impotentem albo skrzywdzonym jelonkiem?
    >

    > --
    > animka
    Twoja odpowiedz nie ma nic wspólnego z zadanym pytaniem.Czytanie z zrozumieniem
    Stokrotce nie sprawiło problemu -prawda?
    Bez urazy ...A na marginesie nie chodzi o winę ale o pewne kwestie majątkowe.

  • 5. Data: 2010-05-15 06:32:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > Chciałbyś żeby rozwód był z jej winy i żeby wszyscy się z ciebie
    > śmieli,
    > że jesteś jakimś impotentem albo skrzywdzonym jelonkiem?

    A co Cię to obchodzi z jakiego powodu on chce orzeczenia wyłącznie jej
    winy? Może on nie jest ani impotentem ani jelonkiem, tylko ona ma szparę
    w poprzek, co wzbudza w nim torsje tak duże, że uniemożliwiają podjęcie
    małżeńskich obowiązków.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-05-15 09:19:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-15 08:23, p...@w...pll pisze:

    > Twoja odpowiedz nie ma nic wspólnego z zadanym pytaniem.Czytanie z zrozumieniem
    > Stokrotce nie sprawiło problemu -prawda?
    > Bez urazy ...A na marginesie nie chodzi o winę ale o pewne kwestie majątkowe.

    Kolino przestań zmieniać nicki bo i tak cię można poznać z daleka.
    Jak chcesz sprawdzić czy ja to stokrotka to matole sprawdź po IP.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-05-15 09:21:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-15 08:32, Big Jack pisze:

> [...]
    > winy? Może on nie jest ani impotentem ani jelonkiem, tylko ona ma szparę
    > w poprzek, co wzbudza w nim torsje tak duże, że uniemożliwiają podjęcie

    Pozostaje pytanie (nie warto odpowiedać): to po co on się ożenił z taką
    szparą.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-05-15 09:45:56
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-15 11:19, Użytkownik Animka napisał:

    > Kolino przestań zmieniać nicki bo i tak cię można poznać z daleka.
    > Jak chcesz sprawdzić czy ja to stokrotka to matole sprawdź po IP.

    Jakby to cokolwiek mogło wyjaśnić. :-)
    Jedno IP z domu, drugie IP z pracy, trzecie z serwera proxy a kolejne
    od sąsiada który routera WiFi nie zahasłował.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-05-15 09:46:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > Pozostaje pytanie (nie warto odpowiedać): to po co on się ożenił z
    > taką
    > szparą.

    Wykręciła się w międzyczasie

  • 10. Data: 2010-05-15 11:30:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem prawnikiem, ale zdaje się
    > 7 dni na zawiadomienie sądu, że będzie apelacja (decyduje stempel).
    >
    > Gdy sąd psześle

    co zrobi ?

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?