eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAntena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z prywatnej posesji: co zrobić? › Re: Antena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z prywatnej posesji: co zrobić?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Antena samochodowa uszkodzona przez drzewo "wychylające się" z
    prywatnej posesji: co zrobić?
    Date: Thu, 21 Feb 2013 09:15:19 -0600

    Adam wrote:

    > Pytanie:
    > Czy jest jakaś możliwość prawna, aby od właściciela posesji dostać
    > jakieś odszkodowanie, przynajmniej na teleskop? Resztę mogę zrobić sam.

    skoro wiesz, ze sa podmywane i coraz bardziej sie pochylaja, to znaczy
    ze nie pierwszy raz tam jedziesz nie bylo dla ciebie zaskoczeniem, ze
    nagle cie drzewo zaatakowalo?

    jakas szansa jest, ale kiepsko to widze.
    jak to drzewo na ciebie spadlo to bylaby wieksza.

    mozesz sprobowac wydac kase na prawnika i sad bo nie sadze abys inaczej
    kase zobaczyl.

    tym bardziej, ze nie jestes w stanie udowodnic, ze to wlasnie to drzewo
    antene ci "wyglo", a nie zrobiles tego sam wiezdzajac do garazu i teraz
    szukasz jelenia.