eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnaliza odciskow palcow - nauka czy sztuka ? bylo Re: Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ? › Re: Analiza odciskow palcow - nauka czy sztuka ? bylo Re: Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?
  • Data: 2002-08-27 15:22:31
    Temat: Re: Analiza odciskow palcow - nauka czy sztuka ? bylo Re: Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > Moenssens'a,
    > komentujacy badanie odciskow palcow bardziej jako sztuke niz nauke.
    > Profesor wskazuje ze w sprawach z 1993 i 1999 sad najwyzszy usa zwrocil
    > sie do sadow o wykazanie wiarygodnosci metody badania odciskow palcow,
    > czyli wyrazil watpliwosc co do jej naukowosci i naukowych podstaw
    > takiego badania.
    > Co wiecej, profesor pisze, ze jakkolwiek badano i porownywano miliony
    > odciskow z kart daktyloskopijnych, to jednak nie udowodniono, ani nie
    > badano, czy wsrod zgromadzonych odciskow nie znajduja sie jednakowe,

    Ja czytalem kiedys (niestety nie pamietam gdzie) o jakims facecie ktory byl
    genetycznie tak urobiony ze w ogole nie mial linii papilarnych,ale sam nei wiem
    czy to prawda,ale jesli to sprawa genetyczna to wg mnie kazdy wybryk natury
    jest mozliwy.

    > Chcialbym napisac prace na ten temat wspolnie z lekarzem , genetykiem,
    > gdyz stan wiedzy w temacie bardzo szybko sie zmienia.
    > Szczegolnie interesuja mnie prace dotyczace badania osob z wadami
    > genetycznymi, u ktorych brak wystepowania lini papilarnych.
    > A takze opis zmian linii papilarnych i ich deformacji po
    > napromieniowaniu rodzicow w Hiroszimie i Nagasaki i po zazywaniu lekow
    > przez kobiety w ciazy, ktore wywolywaly zmiany genetyczne.
    > Chcialbym ta prace wyslac na konferencje organizowana przez fbi dla
    > ekspertow sadowych.

    zycze powodzenia (w ktore niestety nie wierze) ale mimo wszystko zycze...

    > Ostrzezenie dla internetowych trolli.
    > W przypadku pojawienia w tym watku lamerskich komentarzy trolli,
    > wszystkie zostana zgloszone do abuse i podjeta zostanie standardowa
    > procedura prowadzaca do ustalenia zakresu odpowiedzialnosci za szkodliwa
    > dzialalnosc w medium publicznym jakim jest internet.

    o napewno ludzie ktorzy maja cos do ciebie sie tu zglosza :)))