    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro zwrot towaru
    Date: Sat, 13 Jan 2007 20:32:00 +0100

    r...@w...pl napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Mam mały problem i byłbym wdzięczny za pomoc, Swojego czasu
    > przywiozłem z Anglii kilka mp4 po czym sprzedałem je na allegro.
    > Przed wysyłką wszystkie sprawdzałem i każda działała prawidłowo.
    > Jeden z kupujących po miesiącu od wygrania aukcji napisał maila że
    > jego mp4 nie działa i że sprawa zakończy się w sądzie jeśli nie
    > dojdę z nim do porozumienia. Szczerze mówiąc mam wrażenie że chce
    > zwrotu kasy za rzecz którą sam zepsuł bo jak pisałem wcześniej
    > sprawdzałem sprzęt przed wysyłką. Wymiana nie wchodzi w grę gdyż
> [...]

    Takie osoby powinny miec zakaz sprzedawania na allegro.
    Jesli juz sie podejmujesz sprzedazy nowych żeczy, to obowiazuja cie
    wszystkie przepisy dotyczace sprzedazy. Zapewnienie serwisu, gwarancji itp.

    Zarabiac to sie chce, ale ew.kosztow z tym zwiazanych to sie juz nie
    chce ponosic?
    W tym wypadku, zycze ci zeby wszystkie sprzedane urzadzenia sie popsuly
    i wszyscy zarządali zwrotu gotówki...

    pozdrawiam,
    Przemek O.