  • Data: 2007-01-14 01:33:46
    Temat: Re: Allegro zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.01.2007 r...@w...pl <r...@w...pl> napisał/a:
    > No tak ale przed wysyłką wszystko było OK. Mam wrażenie że utarło

    Zrozum, nie wiesz czy było ok. Kupiłeś od kogoś miotłę i na początku
    działała (było ok) a któregoś dnia pękła przy normalnym użyciu. Okazało
    się, że w środku jest spróchniała. Za takie wady też odpowiadasz.

    > się iż to właśnie sprzedający chce zawsze oszukać a to że
    > kupujący chce coś wyłudzić to nikt nie bierze tego pod uwagę...

    Bierze, tylko zarzut oszustwa trzeba udowodnić. Nie zmienia to faktu, że
    ustawowo odpowiadasz z tyt. rękojmi i tyle. Tu niczego udowadniać nie
    trzeba.

    --
    Marcin