  • Data: 2009-11-24 15:55:11
    Temat: Re: Allegro ponownie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:heghik$e9u$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Juz jakis czas obserwuje aukcje jednej osoby na allegro sprzedajacej rozne
    > kamienie i widze, ze pojawiaja sie u niego okazy, delikatnie mowiac
    > nierealne...
    > http://www.allegro.pl/item823250101_naturalny_obsydi
    an_388_g_inkluzje.html
    > np. to powyzej, to najprawdopodobniej szklo, bowiem takich obsydianow
    > nigdy
    > nie bylo, sa czarne i nieprzezroczyste, sam kolekcjonuje mineraly od
    > kilkunastu lat i troche orientuje sie tym temacie, pozatym inni (chocby z
    > forum geologicznego) sa tego samego zdania
    >
    > http://www.allegro.pl/item799358417_naturalny_rubin_
    1392_ct_rarytas.html
> [...]
    >
    > no i teraz co z tym zrobic, allegro zapewne nie zareaguje bo nie oni sa od
    > oceniania co jest prawdziwe a co nie,
    > pewnie jakies kroki powinni podjac kupujacy - ale w takim razie co?, do
    > prokuratury? - w koncu to wyglada jak oszustwo, sprzedaje sie kawal szkla
    > pod
    > nazwa czegos o wiele bardziej wartosciowego, tylko czy nie bedzie problemu
    > udowodnieniem sprzedajacemu, ze robil to celowo, bo moze sie bronic, ze on
    > sam
    > nie widzial ze to imitacja, choc wydaje mi sie to watpliwa obrona...

    A nie mozesz najpierw do sprzedajcego napisac by wyjasnil czy aby to na
    pewno to co wystawil jest tym co opisal?
    Moze on faktycznie nie wie. Nie lepiej najpierw uzyc dostepnych srodkow by
    bezposrednio sie skontaktowac i ewentualnie wyjasnic nieporozumienia a nie
    myslec tylko jak "dopierdolic" poprzez policje, prokurature.... czy nawet to
    badziewne allegro?
    Jesli sie na tym znasz napisz mu swoje watpliwosci.