  • Data: 2002-04-24 20:07:02
    Temat: Re: Allegro.pl - jak dochodzic swoich praw.
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Chyba raczej wszystko oprócz otrzymanych na poprzednie konto komentarzy jak
    > sadze...

    Nawet gdybym zdecydowal sie na utrate wszystkich pozytywnych komentarzy, a
    takich mam 100%, to i tak nie moge sie zarejestrowac ponownie w Allegro.pl bez
    zgody pracownika serwisu. Tak mowi regulamin.

    Co wiecej Allegro.pl zablokowalo moje konto, a na moja prosbe o jego usuniecie
    otrzymalem odpowiedz odmowna, w stylu "zasoby serwera sa wlasnoscia Allegro i
    nie moze Pan nimi zarzadzac" !

    Pozdrawiam!
    Tytus.