    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Date: Thu, 18 Mar 2004 07:06:22 +0800

    In article <c3a54c$h3i$1@nemesis.news.tpi.pl>, Necka wrote:
    > Sposób przesłania był sugerowany przez odbiorcę - paczka została przesłana
    > na jego koszt i miał prawo decydować jak chce abyśmy ją nadali - bo to
    > przeciez jego kasa.

    No jasne, z tym że jeśli nie macie tego w jakikolwiek sposób
    udokumentowane, to możecie mieć kłopoty gdyby jednak klient okazał się
    mniej sympatyczny niż wam się wydaje. Skoro posłaliście w taki sposób
    na życzenie klienta to ok.

    > sobie kupić inny - ciekawe skąd mam mu wytrzasnąć nowy i dlaczego kurcze

    Pisałem o sytuacji gdy pomysł posłania przesyłką bez podania wartości był
    waszym pomysłem. Jeśli by tak było, to klienta nic nie obchodzi "ciekawe
    skąd mam mu wytrzasnąć nowy" to wasz problem.

    > wszyscy zaczynacie pisać jakby to niby była nasza wina...facet jest

    Wina jest wasza bo jak się opisuje problem to nalezy podać wszystkie
    szczegóły, więc może się aż tak nie rzucaj. To pl.soc.prawo a nie
    paranauki i nikt nie zgadanie jak się z klientem dokładnie umawialiści.

    > śledztwa - wierzę mu na słowo (ma podobno spisany protokół, radziliśmy, żeby
    > zgłosił to rówież na policji)...czekamy na efekty - 14 dni

    no i bdb

    --
    Marcin