eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro - kradzież tel. przez poczt › Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "salto" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Date: Wed, 17 Mar 2004 20:00:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <c3a7c4$o58$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c37dj4$4u6$1@nemesis.news.tpi.pl> <c37ksh$ld8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c3a5j3$b2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pj23.rzeszow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1079550149 24744 80.49.1.23 (17 Mar 2004 19:02:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2004 19:02:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:200005
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > NIE WIEM JAK KUPUJĄCY, ALE MY NIE WIEDZIELIŚMY, ŻE W PRZYPADKU STRATY
    > ZAWARTOŚCI PACZKI KUPUJĄCY BĘDZIE MIAŁ PROBLEMY Z UZYSKANIEM
    ODSZKODOWANIA.
    > Z TEGO CO SIE ZORJENTOWALISMY DOŚĆ DUŻO TELEFONÓW SPRZEDAŁ I KUPIŁ PRZEZ
    > ALLEGRO I ZAWSZE WSZYSTKO BYŁO OK. ZAWSZE WYSYŁAŁ ZWYKŁĄ PACZKĄ - JAK TYM
    > RAZEM. I ŻEBY BYŁO JASNE - FACET JEST SYMPATYCZNY, NIE MA W STOSUNKU DO
    NAS
    > ŻADNYCH ROSZCZEŃ,A MY PO PROSTU O NIM MYŚLIMY I CHCIELIBYŚMY POMÓC


    WITAM


    PO PIERWSZE MOZE JEDNAK TROCHE OGRANICZAC CYTATY (CHOC NA TYLE BY BYLO
    CZYTELNIE )
    PO DRUGIE NIE KRZYCZEC

    o ile tlumaczenie ze w przypadku straty paczki itd - jest dzeicnne to
    stwierdzenie ze nabywca bedzei mial problem z odzyskaniem pieniedzy to juz
    zwykla glupota - ktos juz o tym pisal ze umowe z poczta zawiera nadajacy i
    on moze miec roszczenia
    z punktu widzenia formalnego kupujacey wywiazal sie z umowy (jak rozumiem
    zaplacil z gory) a towaru nie otrzymal (oczywiscie dowodem jest portokol
    stwierdzajacy zawartosc paczki) wiec nie wywiazal sie z umowy sprzedajacy i
    kwestia zupelnie inna jest ze nie wywiazal sie w zwiazku z tym ze poczta nie
    wywiazala sie z umowy wobec niego
    a jescze inna kwestia jest to ze kupujacy nie ma roszczen - ma do tego prawo
    (tylko takich kupujacych sobie zyczyc - swoja droga gdzies miedzy wierszami
    mozna przeczytac ze to sprzedajacy mial pewne watpliwosci co do formy
    wysylki kupujacy zas je staral sie rozwiac - moze stad bierze sie jego
    spolegliwa postawa w sprawie roszczen - NA PRZYSZLOSC POLECAM SCISLE
    USTALANIE jak pisalem w poprzednim poscie)

    konstruktywnie zaproponowalem rozwiazanie w poprzednim poscie - jesli WY PO
    PROSTU O NIM MYŚLICIE I CHCIELIBYŚCIE POMÓC to musicie poniesc czesc straty
    wyniklej z roznych przyczyn: czesciowo z braku rozwagi czesciowo z
    neiprecyzyjnych ustalen czesciowo z przypadku - dalsze przerzucanie
    argumentow nawet jesli byloby sprawne nie ma zupwlnie sensu - WSZYSTKO NA
    TEMAT POWIEDZIALEM JUZ W POPRZEDNIM POSCIE A UZUPELNILEM W TYM -
    ZAINTERESOWANYCH ZACHECAM DO LEKTURY - ROWNIEZ WAS


    pozdrawiam salto


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1