  • Data: 2010-11-12 16:31:38
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ibjl03$185$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-11-12 10:51, Krzysztof pisze:
    > "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Bzdura. Reklamację składa się u sprzedawcy.
    > A jak nie poskutkuje, to się zgłasza problem do UOKiK

    > Tu chodzi o to, żeby Sanepid zbadał także towar w sklepie, żeby zarządził
    > w razie czego karę dla sprzedawcy, no i żeby inni ludzie się nie
    > pochorowali.

    No cóż. Wcześniej pisałaś, że trzeba zawieźć jogurt do Sanepidu, żeby
    cokolwiek wskórać.

    BTW - ten jogurt nie musi być trefny z winy sprzedawcy.
    On ma psi obowiązek przyjąć reklamację i:
    a/ reklamować to dalej u hurtownika/producenta - jeśli uważa, że to nie
    jego wina
    b/ przeprosić, wymienić towar - jeśli uważa, że to jego wina
    Mnie jako konsumeta mało obchodzi, jak on tę sprawę załatwi.
    Z kolei odmowa przyjęcia reklamacji powinna znaleźć konsekwencje w UOKiK, a
    nie w Sanepidzie.

    K.