  • Data: 2010-11-15 09:29:46
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadekD napisał:

    > Sytuacja jest taka, że gościu łamiąc regulamin Allegro udostępnił
    > aukcję z możliwości PzA jednocześnie nie dokonał konfiguracji ustawień.

    To Allegro samo mu na wszystkich aukcjach to opcję włączyło.

    > Wystarczy, że poda swój numer konta w panelu Allegro i kasa będzie u

    Ale on może nie chcieć korzystać z pośrednika allegro i nie musi

    > niego. Ja natomiast nie mogę za bardzo nic zrobić - Allegro twierdzi, że
    > nie jest stroną postępowania, serwis, który realizuje przekazy nie

    Tak samo Allegro odpowiada mi jako sprzedającemu jak wpłata przez PzA
    gdzieś zaginie, też dla nich nie jestem stroną postępowania.
    Dlatego właśnie wielu sprzedawców nie chce tej opcji i się przed nią broni.

    > odpowiada na e-maile. Sprzedający kategorycznie odmawia konfiguracji
    > konta co umożliwiłoby mu dokonania zwrotu pieniędzy na moje konto, nie
    > odpowiada na e-maile.
    >
    > Jak mam odzyskać pieniądze ? W niczym nie zawiniłem, a przez barana,
    > który gdzieś ma regulaminy i dobre obyczaje utopiłem kasę w błocie.

    Pieniądze wpłaciłeś pośrednikowi allegro i od niego żądaj zwrotu
    pieniędzy, ale tylko na piśmie poleconym a nie mailowo. Zależnie od
    odpowiedzi na takie pismo lub jej braku możesz podejmować dalsze kroki
    prawne.