  • 71. Data: 2019-05-31 13:14:39
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    cyklista <c...@k...pl> wrote:

    > a efektem tego powiadomienia byłaby blokada twojego konta, a nie kupującego

    Dlaczego?

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Usuń to.

  • 72. Data: 2019-05-31 13:15:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <...@...n> wrote:

    > pejasłidontpejju.

    Co?

  • 73. Data: 2019-05-31 13:32:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, May 31, 2019 at 1:10:00 PM UTC+2, Queequeg wrote:

    > Ale mógłby sprzedać i dostać tyle samo nie narażając się na konsekwencje.

    Tk, jesli bedzie kupiec za taka cene. Im taniej tym latwiej znalezc...

    Coraz czesciej w ogloszeniach sprzedazy ludzie prosza o nie wysylanie propozycji typu
    "biore za...", bo podana cena jest nienegocjowalna i szkoda ich czasu.
    Wychodzi, ze negocjacje cenowe to dosc czesta praktyka.

  • 74. Data: 2019-05-31 15:08:17
    Od: ń <...@...n>

    PayUs we don't pay you.
    Poniał?

    -----

  • 75. Data: 2019-05-31 15:48:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-31 o 11:35, cyklista pisze:

    > Tylko gdzie mam to ustawić w seamonkey czy w avascie?
    Skoro reklamuje avasta to zacznij od avasta.
    Z drugiej strony jak sam tego nie potrafisz znaleźć to zrezygnuj
    z pisania na grupy. Tu inteligentnych inaczej nie lubią.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2019-05-31 22:59:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    WS <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    > propozycji typu "biore za...", bo podana cena jest nienegocjowalna i
    > szkoda ich czasu. Wychodzi, ze negocjacje cenowe to dosc czesta

    Tylko gdzie? Na Allegro czy na OLX? Na OLX podobno tak.

  • 77. Data: 2019-06-01 13:02:57
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Queequeg pisze:

    > Dlaczego?

    Będziesz sprzedającym to się szybko przekonasz.

    Pewnie dlatego że allegro chce wycinać swoją konkurencję a kupujących
    chołubic i zwabiać jak najwięcej żeby statystyki rosły.

    ---
    Avast.

  • 78. Data: 2019-06-01 13:03:48
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Skoro reklamuje avasta to zacznij od avasta.
    > Z drugiej strony jak sam tego nie potrafisz znaleźć to zrezygnuj
    > z pisania na grupy. Tu inteligentnych inaczej nie lubią.

    Skoroś taki inteligenty to powiedz jak ta stopka łamie netykietę skoro
    tak bardzo jej nie lubisz że aż wyzywasz i chcesz usuwać?

    ---
    Avast.

  • 79. Data: 2019-06-01 13:15:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-01 o 13:03, cyklista pisze:

    > Skoroś taki inteligenty to powiedz jak ta stopka łamie netykietę skoro
    > tak bardzo jej nie lubisz że aż wyzywasz i chcesz usuwać?

    Skoro.s taki inteligentny to dlaczego wmawiasz mi coś czego nie
    napisałem? Czyli powoływanie się na netykietę.
    A może ty zwykły baran jesteś który brak wiedzy i umiejętności
    będzie tłumaczył swoim świadomym wyborem?
    I zauważ ze wyzywać zacząłem dopiero kiedy mnie o to bezpodstawnie
    oskarżyłeś. :-)

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Potrafisz usunąć czy będziesz udawał że sam tego chcesz?

    pozdrawiam

  • 80. Data: 2019-06-01 13:25:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 13:03, cyklista pisze:

    > Skoroś taki inteligenty to powiedz jak ta stopka łamie netykietę skoro
    > tak bardzo jej nie lubisz że aż wyzywasz i chcesz usuwać?

    Taka stopka prawie nikomu nie przeszkadza, świadczy jednak
    o pewnej nieudolności piszącego.
    Nie Ty pierwszy się o to potykasz - pogugluj i dowiedz się jak usunąć.
    Potem możesz wysłać kilka postów bez tej stopki, żeby pokazać, że dałeś radę
    a potem możesz ją przywrócić, żeby pokazać jaki jesteś debeściak
    (czy tam dla niektórych młot w zależności od tego jak się tym ludzie
    ekscytują)