  • 1. Data: 2004-10-02 19:35:19
    Temat: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Od: "strOOs" <s...@g...pl>

    Witam.

    Intryguje mnie pewna sprawa.
    A wiec po kolei: mam zamiar kupic w czasie najblizszym (znaczy najdalej
    jutro) telefon komorkowy na Allegro.
    Ma jeden defekt: nie ma do niego pudelka i papierow.
    Pierwsze skojarzenie: krojony? Co prawda facet dolacza oryginalna ladowarke,
    a malo kto majacy krojony telefon taka posiada...
    I tu pojawia sie moje pytanie: czy w przypadku gdyby telefon sie okazal
    kradziony, mialbym z nim problemy itd, to czy potrzebna bylaby Umowa
    Kupna/Sprzedazy? Czy wystarczy samo zakonczenie aukcji na Allegro - w koncu
    musza trzymac opisy pelne aukcji na Allegro jak i dane osob prowadzacych
    transakcje.
    Po prostu nie chce sie przyslowiowo "obudzic z reka w nocniku".
    Bede wdzieczny za wszelaka pomoc.
    Pozdrawiam
    Mikolaj

  • 2. Data: 2004-10-02 19:58:34
    Temat: Re: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    strOOs wrote:

    > Po prostu nie chce sie przyslowiowo "obudzic z reka w nocniku".
    > Bede wdzieczny za wszelaka pomoc.

    Umowa nic Ci nie pomoże - masz podejrzenia, że kradziony i jeśli się
    spełnią, to będziesz paserem.

    Porównaj IMEI na obudowie z tym, który 'melduje' telefon, a jeśli się
    zgadzają - dowiedz się, czy nie został zgłoszony jako kradziony
    (operatorzy komórkowi, policja)

  • 3. Data: 2004-10-02 20:38:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Pierwsze skojarzenie: krojony? Co prawda facet dolacza oryginalna ladowarke,
    > a malo kto majacy krojony telefon taka posiada...

    To w ramach Joke'a? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-10-03 09:49:27
    Od: "pitus55" <pitus55(WYWAL_TO)@gazeta.pl>

    Może najbezpieczniej będzie NIE KUPOWAĆ. To, że ma oryginalną ładowarkę to
    nic nie znaczy. Zdobycie takiej ładowarki nie jest nadzwyczajnie trudne.
    Popatrz na aukcje na Allegro.

    Po za tym nie wspierajmy paserów! Nawet jeśli ten sprzedający go nie ukradł
    to pewnie kupił go od pasera, bo telefony bez pudelka i papierów nie nabywa
    się raczej w sposób na 100% legalny.

    --
    pzdr pitus55

  • 5. Data: 2004-10-03 11:12:18
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Najpierw sprawdz co to za sprzedajacy bo moze sie okazac ze zamist telefonu
    kupisz cegle i wtedy umowa k/s nie bedzie potrzebna.

  • 6. Data: 2004-10-03 18:25:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pitus55 wrote:

    > Po za tym nie wspierajmy paserów! Nawet jeśli ten sprzedający go nie ukradł
    > to pewnie kupił go od pasera, bo telefony bez pudelka i papierów nie nabywa
    > się raczej w sposób na 100% legalny.

    Primo: naucz się cytować.
    Secundo: mało kto zachowuje pudełka. Ja jestem jednym z wyjąktów, którzy
    to (z reguły) robią, ale nawet ja np. pudełka od monitora nie mam.

  • 7. Data: 2004-10-04 11:42:56
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Primo: naucz się cytować.
    > Secundo: mało kto zachowuje pudełka. Ja jestem jednym z wyjąktów,
    > którzy to (z reguły) robią, ale nawet ja np. pudełka od monitora
    > nie mam.

    Poza tym od znajdowania paserów jest allegro i policja,
    a nie użytkownicy.

  • 8. Data: 2004-10-04 16:23:21
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > kupisz cegle

    teraz są ziemniaki w modzie - polecam listę o allegro

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 9. Data: 2004-10-04 22:31:03
    Od: "pitus55" <pitus55(WYWAL_TO)@gazeta.pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@i...org> napisał w wiadomości

    > Poza tym od znajdowania paserów jest allegro i policja,
    > a nie użytkownicy.

    Bardzo przepraszam za brak cytatu. Sądziłem, że gdy odnoszę się do jednej
    wiadomości w wątku to nie muszę cytować, bo osoba czytająca pamięta o czym
    jest jedną wiadomość wyżej. Niestety myliłem się. Jeszcze raz bardzo
    przepraszam.

    Co do pudełek, to moi znajomi posiadający legalne komórki maja przynajmniej
    instrukcję lub kartę gwarancyjną. Dlatego sądziłem, że jest to praktyka
    raczej powszechna. Cholera znowu się myliłem. Nic mylić się rzecz ludzka.

    Zgadzam się ściganie paserów to sprawa policji i Allegro. Jednak możemy im
    trochę pomóc. To leży w końcu w naszym wspólnym interesie. Mam nadzieję, iż
    tym razem się nie mylę.

    Jak czytam twój post to mam wrażenie, że mój tekst Cię poirytował. Czyżbyś
    miał coś na sumieniu. Obym się mylił w tej kwestii.

    --
    pzdr pitus55

  • 10. Data: 2004-10-04 22:37:20
    Od: "pitus55" <pitus55(WYWAL_TO)@gazeta.pl>