    From: "pitus55" <pitus55(WYWAL_TO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Date: Tue, 5 Oct 2004 00:37:20 +0200

    wiadomości news:cjpg7j$p28$1@news2.ipartners.pl...

    > Primo: naucz się cytować.
    > Secundo: mało kto zachowuje pudełka. Ja jestem jednym z wyjąktów, którzy
    > to (z reguły) robią, ale nawet ja np. pudełka od monitora nie mam.

    Bardzo przepraszam za brak cytatu. Sądziłem, że gdy odnoszę się do jednej
    wiadomości w wątku to nie muszę cytować, bo osoba czytająca pamięta o czym
    jest jedną wiadomość wyżej. Niestety myliłem się. Jeszcze raz bardzo
    przepraszam.

    Co do pudełek, to moi znajomi posiadający legalne komórki maja przynajmniej
    instrukcję lub kartę gwarancyjną. Dlatego sądziłem, że jest to praktyka
    raczej powszechna. Cholera znowu się myliłem. Nic mylić się rzecz ludzka

    Jak czytam twój post to mam wrażenie, że mój tekst Cię poirytował. Czyżbyś
    miał coś na sumieniu. Obym się mylił w tej kwestii.

    --
    pzdr pitus55